Geregistreerd: do 26 jan 2012, 22:24 Berichten: 74 Woonplaats: Gierle
Crossauto: Subaru impreza
Voor volgend jaar zal er een nieuwe carosserie gemaakt moeten worden. Nu ben ik aan het twijfelen om men turbo-motor en 4x4 aandrijving in een justy te steken ofwel terug een impreza. Zou het werk om de justy aan te passen lonen? En een carosserie van een impreza heb ik nog staan, een justy zal ik moeten zoeken. Iemand raad om de knoop door te hakken?
nen justy is een uitdaging he peter da weegt een heel pak minder dan uwe sub . mer dan gade toch nog uit uw pijp moeten komen ze als ge die nog optijd klaar wild hebben .
Geregistreerd: do 26 jan 2012, 22:24 Berichten: 74 Woonplaats: Gierle
Crossauto: Subaru impreza
Ik heb even aan het zoeken geweest en een justy 1 weegt 720kg rijklaar. Een justy 2 weegt bijna 100 kg meer, namelijk 815 kg. Tegen men impreza is het toch duidelijk een verschil want die weegt 1247kg. Als ik dan een justy 1 neem is het maar liefst 527kg verschil! Natuurlijk gaat men motor en aandrijving meer wegen maar ik vermoed dat ik dan toch nog een 300kg minstens kan uitsparen wat heel veel is! Het spoor is 1330mm vooraan bij de justy, bij men impreza 1465mm dus 6,75cm aan elke kant gaat de justy breder staan dan met mijn ophanging. Voor de wielbasis gaat ie wel van 2520mm naar 2285mm gaan dus daar is wel een redelijk verschil. Het wordt dan de cardan aanpassen of het achterste subframe meer naar achter monteren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum